Til deg som ikke har mottatt bestilt produkt fra Lovelymerch

Flere av dere har bestilt og betalt for Romkapsel-produkter fra selskapet Lovelymerch uten å motta noe. Dessverre ser det ut til at selskapet har gått dukken, og at produktene dere har betalt for aldri vil bli sendt.

Vi beklager bryderiet og det økonomiske tapet dere har lidd. Vi valgte å outsource produksjonen fordi det var enkelt for oss og ga flere valgmuligheter på farge, størrelse osv. Vi gikk for Lovelymerch fordi andre podkastere var fornøyde med selskapet. Det var åpenbart en feilvurdering.

I måneder har vi uten hell forsøkt å få tak i eier for å rydde opp i sakene dere har meldt inn. Vi har heller ikke sett snurten av vår andel av salget fra selskapet siden problemene begynte, og regner disse pengene som tapt.

Vi syns ikke det er riktig at våre lyttere skal straffes for fadesen. Hvis du ønsker det kan du derfor få tilsendt ett gratis erstatningsprodukt fra sjappa vår for hvert Lovelymarch-produkt du ikke har mottatt. Her ser du hva som tilbys nå.

Som du ser er designet endret, og utvalget av form, farge og størrelse er begrenset. Det er fordi vi ikke outsourcer produksjonen lenger, men kjøper inn større partier fra en norsk produsent basert på antatt behov.

Det er mindre fleksibelt enn outsourcing, men er også en trygghet for dere. Oppstår det problemer er det Nils Johan og jeg som er ansvarlige, ikke en eller annen utenlandsk produsent med lurvete forretningsmoral.

DETTE TRENGER VI FRA DEG

1. Navn og postadresse

2. Produktkoden (f.eks. TLOGO)

3. Ønsket størrelse (f.eks. XL eller M)

4. Bekreftelse på sendt bestilling og betaling av produkt, f.eks. screenshot av epost fra Lovelymerch og/eller bank.

Sendes til merch@romkapsel.no med tittel (subject) Erstatningsprodukt